Heliza Blog's

Monday, November 21, 2005

Tourist Guide


Nita with flowers in her hair...Nita nails Big Spender.


Shasha with Jac.


Hari ahad,hari cuti.Kebetulan mum kak ipar and niece dia ada kat penang dah 10 hari.Sepeti aku janji ngan mereka..nk bawa jln2 cari pasal.hehehe! sumer 8 org..mana nk muat satu keta..yg lain nk gi ngan teksi.sian pula..aku wat 2 trip.Sampai jer bukit jambul..parking lot penuh seh..pusing2 laaa..sampai tingkat 5.Berkali2 punya pusing..baru ada daa.Abis tu sampai jer BJ,kak ipar sms nk pampers baby.Sib baik bawa dlm keta..kalau tak nk kena beli baru.hehehe..Pastu masuk entrance.tgk ramai giler kat ground floor.Mende ler ramai..ushar jap.Oh Tmnet tengah wat promotion.Dgr Dj tu annouce Si jac Malaysian Idol nk dtg.Uiks..aku mmg minat Jac.Dari segi suara mmg Ummphhh! Dressing jgn ckp lah..mmg class! Actually aku mmg follow Msian idol yg mula2..boleh dikatakan sumer talented n best.Msian idol2 ni tak berape follow sgt ler.Mula2 tgk pun pasal kwn aku dpt masuk top 24.Tapi 2nd msia idol mmg aku salute Nita..walaupun apek menang gara2 tokei jeruk voted sampai tutup kedai.hehehe! tak pe lah dh rezeki tempat ke-2.ape leh watkan.ok..melalut pjg lak..back to da story.Mula2 ambik pic zamil dulu.Adehlaa..mamat nih nyer muka licin.Mesti byk wat facial nih.friendly gak dia..murah senyuman.Reedy and Vick pun ader.Target tuk jac jerlah..nk ambik pic punyer susah..lindung2 kepala org lain gitu.AnkĀ² sedara aku n ank sedara kak ipar dh excited dh.Mula dok depan jac..say hi n ambik pic dia..siap dia sign thumbs up kat aku.Mmg sporting n friendly! Ok abis jumpe jac..gi play station level 5.My niece nih kalau gi sana..siap lah..tunggu dia men soft play.sumer dia redah main.Jgn tk nk balik sudah.hehehe! Pastu tu gi antar kak ipar aku n mum nyer balik umah kak ipar.And gi tesco beli brg dapur ngan mum.Masa nk balik erna call nk dtg umah.Sian baby aril(6 months)..demam..kena inject lak.Tapi alhamdulilah dh ok sket.pastu mandi tgk tv,men sms,tdo.ZzzZzzzZzz..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home